Three cryotherapy chambers standing next to each other

Technická podpora

Jedným z našich základných princípov je ponúknuť našim zákazníkom čo najlepšie služby a pochopiť ich potreby. To je dôvod, prečo venujeme značnú pozornosť servisu a pomoci v prípade akýchkoľvek problémov. Úzko spolupracujeme s našimi partnermi a dodávateľmi, aby sme zabezpečili, že kryoterapeutické zariadenia, ktoré dodávame, sú v súlade so všetkými predpismi. Ponúkame poradenstvo a pomoc našim zákazníkom od prvého kontaktu až po každodennú prevádzku.

Naša služba zahŕňa:

  • Štandardná záruka 24 mesiacov na všetky zariadenia.
  • Odpovedáme do 24 hodín, hodnotenie problému vyžaduje účasť prevádzkovateľa alebo osoby zodpovednej za údržbu.
  • V závislosti od rozsahu problému garantujeme adekvátnu starostlivosť vrátane osobnej návštevy, kde prípadný problém vyriešime.
  • Poskytujeme dodanie náhradných dielov, zaručujeme adekvátn a promptnú výmenu.
  • Online diagnostika, aktualizácia a oprava.
  • Drobné riešenie problémov a podpora je k dispozícii aj prostredníctvom telefónneho hovoru, e-mailov alebo skype hovoru.

Dostupné doplnkové služby za poplatok:

  • Pravidelná ročná kontrola zariadenia.
  • Predĺžená záruka.
  • Hodnotenie rizík vykonané odborníkmi.
CRYONiQ Toolbox

Podpora CRYONiQ

Ak máte technické problémy so svojim zariadením, kliknite sem a pošlite nám podrobnú správu, pošlite nám e -mail priamo na adresu support@cryoniq.sk alebo zavolajte našim servisným technikom +421 915 761 802

    Technická podpora CRYONiQ