Technická podpora CRYONiQ
Technická podpora
Jedným z našich základných princípov je ponúknuť našim zákazníkom čo najlepšie služby a pochopiť ich potreby. To je dôvod, prečo venujeme značnú pozornosť servisu a pomoci v prípade akýchkoľvek problémov. Úzko spolupracujeme s našimi partnermi a dodávateľmi, aby sme zabezpečili, že kryoterapeutické zariadenia, ktoré dodávame, sú v súlade so všetkými predpismi. Ponúkame poradenstvo a pomoc našim zákazníkom od prvého kontaktu až po každodennú prevádzku.
Naša služba zahŕňa:
· Štandardná záruka 24 mesiacov na všetky zariadenia.
· Odpovedáme do 24 hodín, hodnotenie problému vyžaduje účasť prevádzkovateľa alebo osoby zodpovednej za údržbu.
· V závislosti od rozsahu problému garantujeme adekvátnu starostlivosť vrátane osobnej návštevy, kde prípadný problém vyriešime.
· Poskytujeme dodanie náhradných dielov, zaručujeme adekvátn a promptnú výmenu.
· Online diagnostika, aktualizácia a oprava.
· Drobné riešenie problémov a podpora je k dispozícii aj prostredníctvom telefónneho hovoru, e-mailov alebo skype hovoru.
Dostupné doplnkové služby za poplatok:
· Pravidelná ročná kontrola zariadenia.
· Predĺžená záruka.
· Hodnotenie rizík vykonané odborníkmi.
Ak sa na vašom zariadení vyskytol technický problém, kliknite sem a pošlite nám podrobnú správu, pošlite nám e-mail priamo na support@cryoniq.com alebo zavolajte servisným technikom +421 915 761 803.